lange dagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu lange dagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

lange dagen

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

03 Maart 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De tijd is nu aangekomen hier dat het allemaal grote drukte is. Bijna alle Highschools nodigen de AFS students uit om te komen spreken over hun land. Vorige week een dag naar Ligoneer Valey Highschool geweest en ik moet zeggen het is wel erg tof. De hele dag volg je klassen met diegene die jou host voor dat weekend en in elke klas moet je jezelf introduceren en daarna worden de vragen afgevuurd. Kortom een ongelovelijke zooi aandacht omdat als je uit Nederland komt toch wel erg interesant bent? Het meest interesante vinden ze allemaal natuurlijk de hoeveelheid windmolens. Ik moet eerlijk toegeven dat ze de Drinkleeftijd een stuk interesanter vinden. Ik moet ze hier wel elke keer uitleggen dat het hele systeem betreft bier drinken met 16 in Nederland toch wel heel erg anders is dan hier in de US. Ik heb nu ook wel een Idee waarom de drinkleeftijd hier een stuk hoger is. Het heeft een hele hoop te doen met de leeftijd voor autorijden het transport en het probleem hier met ongelimiteerd geld eisen door aanklagen (sue). Deze vrijdag ben ik naar Penn Trafford High geweest waar ik 7 keer moest spreken voor ongeveer 150 man elke keer. Het ging me na een tijdje wel de keel uithangen. Soms krijg je toch wel grappige vragen zoals: Was it a long drive from Holland to the US. lekker snugger. Maar ach voor de rest wel een leuke dag. Volgende week en de weer daarop hebben we ook dit soort uitwisselingen en ik zie er wel naar vooruit.

Groeten,

Eloi

  • 03 Maart 2007 - 10:58

    Daan:

    vreemdeling, kom je ook nog eens een keer terug?

  • 06 Maart 2007 - 11:15

    Eloi:

    Als ik al je verhalen zo hoor, heb je hartstikke druk dus zal je er ook geen tijd voor hebben. Maar vertel eens wat echt de grote programma's op tv zijn in Amerika. Heb je zelf een favoriet programma of zenden ze daar een serie uit, die we echt moeten zien hier in Nederland.

  • 06 Maart 2007 - 11:25

    Xander:

    Haha zet ik jouw naam boven mijn tekst.

  • 14 Maart 2007 - 15:45

    Jelle:

    Hey eloi, hoe is het daar?? Nog een beetje aan het tennissen?? Al weer klaar om straks hier in nl weer eens een potje te spelen?? groet and have fun jelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 27709

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: