de laatste weken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu de laatste weken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

de laatste weken

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

03 Juni 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

nog een laatste week school en dan Graduation. Ik kan nou niet echt zeggen dat we nog erg veel doen in school maar het het is wel leuk. dan de week daarna eerst naar niagra falls, New York city en dan Washington DC. lekker druk. In de tussentijd ook allemaal graduation party's!! maar die zijn nou niet echt wat je noemt een FEEST. Ik ben hier al begonnen met het inpakken van spullen want het zijn er nogal wat en we weten nog steeds niet helemaal hoe we het in nederland gaan krijgen. Vorige week was het memorial day in de US en dan herdenken en eren we alle veteranen uit elke oorlog waar De US in betrokken was. daarna zijn we naar Lyn run (natuur reservaat) geweest. dus vandaar nog wat leuke foto's.

• 03 Juni 2007 - 16:21

Daan:

yes, sneller dan arte!

• 03 Juni 2007 - 18:18

Arte:

Goed gedaan Daan. Vandaag broodjes gebakken boven een houtvuurtje. Erg lekker....... Eloi, geniet nog maar even, straks heb je weer met het strakke regime van je ouders te maken.

• 03 Juni 2007 - 20:20

Annemiek:

Die laatste weken klinken wel erg aantrekkelijk! New York, Washington, ik ben jaloers...
    Wij zijn net een weekend op een erg zonnig Schiermonnikoog geweest, dat was ook super.
    Een mooie graduation en tot over een paar weken!

• 03 Juni 2007 - 21:29

Eloi:

Strak regime? wat krijgen we nou. Ik hoop toch niet dat julie ineens strenger worden dan julie al zijn. Ach het kan toch niet op tegen het regime van Darlene!!

• 04 Juni 2007 - 14:27

Jackie:

Ach dat wordt een eitje Eloi! En als ik me niet vergis wordt jij in augustus 18?!
    Heel veel plezier nog de laatste weken en een goeie terugreis!
    Jackie

• 06 Juni 2007 - 22:22

Hans:

een keer per jaar vreten in de sub je moet alleen zorgen dat je niet op de foto komt want dat kan je je latere carriere vergeten groeten en tot binnenkort