lekker weer - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu lekker weer - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

lekker weer

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

06 Februari 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

het is hier sinds een paar dagen heel erg koud geworden het is vandaag hier -5 fahrenheit geweest dat betekent -20 in celcius. Het is hier nu niet aangeraden om naar buiten te gaan. Vandaag heb ik 20 minuten op de bus staan wachten in de kou om er dan achter te komen dat school gecanceld is. kon ik weer lekker mijn bed in duiken. Het staat ook al vast dat er geen school is morgen.

Ik ben nu eindelijk begonnen met mijn nieuwe vakken en die zijn wel echt heel erg tof. vooral animation concepts. The pittsburgh penquins gaan erg goed. Met het jongste team uit de NHL gaan ze naar de Stenley Cup (het doel van elk team). Op Hendriks verjaardag (2 maart) gaan we ijshocky'en in een gehuurde ijshocky ring. Daar ben ik wel naar aan het vooruit kijken.

Groeten Eloi.

  • 06 Februari 2007 - 09:56

    Arte:

    Kun je je als je in Heerenveen op het cios zit, moeiteloos aansluiten bij de Feenstra Flyers (beetje top in Nederland).
    Kan je al iets laten zien van wat je gemaakt hebt bij animation concepts?
    Veel plezier met alles wat je doet ....
    Groet Arte

  • 06 Februari 2007 - 13:43

    Daan:

    ijshockey is leip! jeroen tubes ola en ik hebben het ook gedaan, we speelde met ons hockeyteam tegen een honkbalteam, namelijk de moorfielders. Het was best hard en ik kwam bont en blauw van het ijs! maar daarom juist super vet!

  • 07 Februari 2007 - 20:46

    Robin Vd Berg:

    hej hoi eloi =)
    echt heel fijn dat je het leuk hebt daar!!Beter dan hier, ik werk me suf aan alle verslagen hahaha. De foto's zien er ook leuk uit!! volgens mij heb je veel te vertellen als je thuis komt =)
    Ik spreek je wel weer.
    Xx robin uit koekange

  • 08 Februari 2007 - 09:47

    Xander:

    Hé Eloi,

    In Nederland gaat er vandaag een beetje sneeuw vallen en er is meteen een weeralarm afgegeven. We zijn hier ook niks gewend.

    Ik ben alweer terug uit Londen en het was helemaal top.

    Ben je onderhand eigenlijk al begonnen met tennis? En zo ja hoe gaat het dan. Is het niveau erg hoog of kan je het op je sloffen bijbenen?

  • 09 Februari 2007 - 23:44

    Klinkt Goed!:

    best wel interessant, al die bijzondere vakken! Ik kan me wel iets voorstellen bij "animation concepts". Kan je iets in de vorm van een foto online zetten? (als dat van toepassing is op animation concepts...)
    Die kou is niet erg; is goed voor je :-)
    OK, ik geef toe, nog een uurtje in het verwarmde waterbed is aanlokkelijk....

    Gegroet, Rene

  • 09 Februari 2007 - 23:46

    Dames??:

    En weer dames op de foto.
    Wat doe jij met die rugby / amarican footbal? doe je mee of iets dergelijks?

    Gegroet, Rene

  • 09 Februari 2007 - 23:47

    Ben Jij Dat?:

    img 5000, dame links, heer met hoed op rechts. Beiden eten in de hand. Ben jij dat????

  • 09 Februari 2007 - 23:49

    Nike:

    dan nog een vraag: wat heb je gedaan bij Nike Factory Store? Is dat fabriek oid? Extra gratis veel Nike schoenen voor iedereen?

  • 09 Februari 2007 - 23:51

    Nike:

    dan nog een vraag: wat heb je gedaan bij Nike Factory Store? Is dat fabriek oid? Extra gratis veel Nike schoenen voor iedereen?

  • 09 Februari 2007 - 23:52

    Ben Jij Dat?:

    img 5000, dame links, heer met hoed op rechts. Beiden eten in de hand. Ben jij dat????

  • 09 Februari 2007 - 23:55

    Oeps:

    sorry voor de dubbele vragen. best wel ingewikkeld hoor, zo'n pc en internet, om 01:00 uur. Gegroet, Rene

  • 11 Februari 2007 - 00:19

    Amish:

    de mensen die je ziet op de foto met de rare kledij zijn de amish. Amish zijn mensen die leven zonder elektriciteit. Op de foto zie je ze een Subway sandwich eten. een unieke foto!

  • 15 Februari 2007 - 16:23

    Arte:

    Brrrrrrrrr??????
    Is het daar een beetje koud? Nog een beetje sneeuw opzij geschoven, of valt het in Greensburg nog wel mee?

  • 15 Februari 2007 - 20:49

    Eloi:

    nou het is hier behoorlijk koud ja en een hele zooi sneeuw school is al 4 dagen dicht geweest en nu heb ik een school delay van 2 uur elke dag dus dat is wel lekker.

  • 17 Februari 2007 - 22:22

    Rene:

    gegroet

  • 22 Februari 2007 - 14:48

    Xander:

    Heb je een vriendin of ben je gewoon heel erg druk dat we geen update hebben gehad?

    Ik denk allebei!!!!

  • 22 Februari 2007 - 19:00

    Rea:

    Eloi heeft de komende dagen een uitwisseling met
    een andere school, druk dus. Tja van eventuele vriendinnen ben ik niet op de hoogte.

  • 26 Februari 2007 - 14:26

    Arte:

    En...... ook een OSCAR gewonnen?

  • 27 Februari 2007 - 13:16

    Jackie:

    Tsja ik heb van de week iets ongelofelijks op tv gezien. 2 backpackers waren in Amerika opgepakt, omdat hun visa 10 dagen was verlopen. (Een jongen en een meisje, doodgewone toeristen stonden op het punt weer terug te gaan naar Nederland) Ze werden in een van de zwaarst bewaakte gevangenissen gedropt zonder dat ze 1 telefoontje of wat dan ook mochten plegen, want ze hadden geen geld bij zich. De jongen werd zelfs nog in de isoleercel gezet zonder enige reden. Later zaten ze ook nog bij zwaar gestraften in 1 cel. Na veel gedoe kwamen ze pas (afzonderlijk van elkaar) na 2 mnd. aan op Schiphol. Na dit akkefietje mogen ze 10 jaar lang niet meer in Amerika komen (ze hadden daar ook niet veel behoefte meer aan). Werkelijk absurt verhaal!
    Gelukkig kom jij alleen maar met leuke verhalen weer thuis.

    Hou je taai nog een paar mnd. and you're back in town!

    Groeten Jackie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 27697

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: