8 maanden van huis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu 8 maanden van huis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

8 maanden van huis

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

16 Mei 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik heb net afgelopen vrijdag mijn senior prom gehad en het was echt wel leuk. Eerst moest je door de Grand march zodat iedereen je kon bezichtigen en daarna is iedereen naar de plaats gegaan waar het prom werd gehouden. Eerst was er een groot buffet met voor amerikaanse begrippen best wel goed voedsel. Het mooiste was toch wel de chocolade fontein waar je aardbeien en ander fruit van een laagje chocola kon voorzien. daarna was het tijd om de dansvloer op te gaan. om 11 uur was het afgelopen en dan is het de traditie om ergens een afterparty te vinden en de hele nacht door te feesten. We zijn ergen bij iemand thuis doorgefeest en het was uiteindelijk een geweldig feest. Ik ben ergen 7 uur op de grond in slaap gevallen en 8:15 moest ik weer op omdat ik werd opgehaald. Ik kon wel zeggen dat ik nogal moe was haha. Thuis gelijk onder de douche en in bed gegaan ergen 4 uur weer opgestaan, wat gegeten om vervolgens om 6 uur weer naar bed te gaan en zondag wakker te worden. jammer genoeg hebben we geen prom photo's omdat net nu hendriks camera het ook nog eens begaf. mischien krijg ik later nog wat foto's. Donderdag ga ik met wat vrienden naar Kennywood. Kennywood is een pretpark vlakbij Pittsburgh. bijna de hele school gaat daar heen op donderdag want we zijn die dag vrij van school en het is een soort traditie dat de hele school op dezelfde dag gaat. Vrijdag is het senior skip day. Het zal in school op die dag nou niet echt druk zijn omdat alle seniors allemaal gezamelijk niet komen opdagen. Norwin Highschool is nogal sterk betrokken met AFS en organiseert veel leuke dingen. kan ik van hempfield niet zeggen. Norwin high heeft ons uitgenodigd om met hun school naar Cedar point te gaan. Voor diegene die het niet weten cedar point is de Rollercoaster capital van de US. Met een totaal van 17 achtbanen met daarbij 3 van de top 10 beste achtbanen in de wereld (waardat is op gebaseerd is intensiteit). Een achtbaan die met een snelheid van 120 Mph oftewel 200 Kph recht naar beneden gaat..... Kortom Eloi's droom komt tot werkelijkheid.
Met mijn voet gaat het werkelijk stukken beter. ik heb nu elke week 2 keer therapie om het heelproces te versnellen.

groeten,

Eloi

  • 16 Mei 2007 - 12:18

    Arte:

    Volgens mij heb je het nog druk genoeg voordat je naar Koekange komt. Uitrusten kan altijd nog..........
    Nog veel plezier.

  • 16 Mei 2007 - 12:18

    Eloi:

    deze foto's van mij hebben gewonnen met beste stilleven foto's van het jaar.
    mooi he

  • 16 Mei 2007 - 12:19

    Arte:

    En weer mooie foto's.

  • 16 Mei 2007 - 12:20

    Arte:

    Ik ben weer eens de eerste. Ja, niets te doen op m'n werk.

  • 16 Mei 2007 - 12:23

    Arte:

    Lees net dat de rechter in Amerika toestemming geeft voor een wapenvergunning aan een kind van 9 maanden............UNCLE SAM WANT YOU!!!

  • 16 Mei 2007 - 15:01

    Daan:

    die foto's zijn echt vet man, vooral die schoenen!
    ik heb het al 6 keer gevraagd, maar wanneer kom je nou ook alweer terug?

    X

  • 16 Mei 2007 - 15:23

    Rea:

    Mooie foto's!!!
    Veel plezier met alle leuke dingen die je nog gaat doen. Groetjes en liefs, Rea

  • 16 Mei 2007 - 15:29

    Annemiek:

    Super, de foto's!
    Volgens mij wordt de laatste maand top!
    Veel plezier nog en groet uit garnwerd

  • 18 Mei 2007 - 20:32

    Rene:

    die fotos zijn inderdaad goed.

    die 200 kmpu lijkt me wat langzaam......

  • 18 Mei 2007 - 20:35

    Rene:

    toch nog ff over de fotos:
    - bij vorige posts van jou kwam ik een hoop dames tegen. Altijd leuk.
    - je bent naar de prom geweest.
    - hele nacht gefeest. Je hebt weinig geslapen.

    en dan een k*t-smoes over iemand met een kapotte camera??

  • 29 Mei 2007 - 08:50

    Robin:

    dude
    alles goed daar? wel vervelend van je enkel zeg!! gelukkig dat het weer wat beter gaat. wanneer kom je weer 'thuis'? dat vroeg laatst jasper aan mij toen we langs je huis reden met de kranten. naja we merken het vast vanzelf wel.
    nog een hele fijne tijd daar en ik kijk af en toe wel even op je site want het is wel erg leuk =)
    Xx robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 27687

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: