Nog maar een paar maandjes - Reisverslag uit Hempfield, Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu Nog maar een paar maandjes - Reisverslag uit Hempfield, Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar maandjes

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

21 Maart 2007 | Verenigde Staten, Hempfield

Het tennis seizoen is eindelijk begonnen. Ik speel voor hempfield eerste singel en dat is tot nu toe wel goed gegaan. 2 singels 2 keer gewonnen. vandaag is er weer een wedstrijd. elke week hebben we wedstrijden op maandag, woensdag en frijdag. Dat is wel lekker druk. Ik hoop nog een hele boel te doen voordat ik terug naar Nederland ga. ik heb wat foto's die ik gemaakt heb met digitaal fotografie op de site geplaatst.

• 21 Maart 2007 - 14:32

Hendrik:

Why the heck did you stole my picture.

• 21 Maart 2007 - 15:06

Annemiek:

Wow! Die foto's zien er super uit!
    of zoals ze hier zeggen: mooie ploaties!
    Veel succes nog met tennis (he, he eindelijk...) en de laatste maanden op school.
    groet van Annemiek

• 21 Maart 2007 - 16:23

Jackie:

Te gekke foto's!
    Kijk voor de gein eens op de website van Ruud (rawdee)een vriend van ons die in Nieuw-Zeeland zit. Hij gebruikt dezelfde site als jij. Hij staat genoemd onder je profiel, zoals alle andere sites die bezocht worden door mensen die voor jou een bericht achterlaten.
    Maak er nog wat van de laatste maanden, veel plezier met tennis en de rest!
    Gegroet Jackie