Nog maar een paar maandjes - Reisverslag uit Hempfield, Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu Nog maar een paar maandjes - Reisverslag uit Hempfield, Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar maandjes

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

21 Maart 2007 | Verenigde Staten, Hempfield

Het tennis seizoen is eindelijk begonnen. Ik speel voor hempfield eerste singel en dat is tot nu toe wel goed gegaan. 2 singels 2 keer gewonnen. vandaag is er weer een wedstrijd. elke week hebben we wedstrijden op maandag, woensdag en frijdag. Dat is wel lekker druk. Ik hoop nog een hele boel te doen voordat ik terug naar Nederland ga. ik heb wat foto's die ik gemaakt heb met digitaal fotografie op de site geplaatst.

  • 21 Maart 2007 - 14:32

    Hendrik:

    Why the heck did you stole my picture.

  • 21 Maart 2007 - 15:06

    Annemiek:

    Wow! Die foto's zien er super uit!
    of zoals ze hier zeggen: mooie ploaties!
    Veel succes nog met tennis (he, he eindelijk...) en de laatste maanden op school.
    groet van Annemiek

  • 21 Maart 2007 - 16:23

    Jackie:

    Te gekke foto's!
    Kijk voor de gein eens op de website van Ruud (rawdee)een vriend van ons die in Nieuw-Zeeland zit. Hij gebruikt dezelfde site als jij. Hij staat genoemd onder je profiel, zoals alle andere sites die bezocht worden door mensen die voor jou een bericht achterlaten.
    Maak er nog wat van de laatste maanden, veel plezier met tennis en de rest!
    Gegroet Jackie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hempfield

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 27712

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: