Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

14 Juni 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

vorige week zijn we dan eindelijk naar Cedar point geweest. in totaal heb ik 10 uur in de wacht gestaan om in tataal de thrill van 3 verschillende achtbanen te voelen. De eerste achtbaan was natuurlijk ook meteen de beste. The Dragster word gelanceerd met 190 km/ph om dan 400 feet recht omhoog te gaan en dan weer recht naar beneden te gaan. na een lange tijd wachten en met nog maar 2 paar mensen voor ons werd de hele atractie still gezet wegens weers omstandigheden. Ik flipte em helemaal. werelds meest gestoorde achtbaan word voor mijn neus still gezet. Ik dacht er niet over om uit de lijn te gaan. dus heb ik 2 uur moeten wachten tot het weer beterde maar mocht toen ook eindelijk in het 1e karretje wachten tot Take off. aan het einde van de dag moesten we dan de Dragster maar nog een keer doen. dus na 2 uur wachten word de achtbaan voor de 2e keer deze dag stilgezet met nog maar 1 koppel voor me. Mijn reactie was zoiets van ****G*DVERD*MME**f*CK*****. Deze keer was het door technische redenen waardoor de achtbaan werd still gezet. de meeste mensen vonden het wachten niet waard en verlieten de wachtlijn waardoor ik nu helemaal de 1e zou zijn om in de achtbaan te mogen. normaal gesproken moeten ze eerst een paar keer test rijden omdat de hele track nu koud is en waardoor de karretjes de top net niet zullen halen en achteruit recht naar beneden komen. Ze vonden het deze keer niet echt nodig om warm te lopen dus ging ik met de eerste keer op een koude baan. we waren op de top 400 feet hoog en de hij haalt het net niet om er overheen te gaan. dus Eloi helemaal blij en met 190 km/pu recht naar beneden achteruit. Omdat we het niet haalden mochten we de rit nog een keer ervaren maar jammer genoeg haalde we het deze keer wel.

Deze maandag zijn we naar Niagara Falls geweest. Het is behoorlijk wat water dat naar beneden komt donderen haha. 700.000 gallons water komt naar beneden gedonderd (dat is ongeveer 2.660.000 liter) en dat is per seconde. we hebben een boot tochtje gemaakt zodat je erg dichtbij de Falls kan komen en daarnaa hebben we de wandel route gedaan zodat je er bijna onder kan staan. Het is een ongelovelijk gevoel dat het je geeft als je al de kracht van de waterfall voelt.

Dinsdag morgen zijn we voor Washington DC vertrokken en hebben we de hele dag rond gelopen om witte gebouwen te bizichtigen. Het was niet het meest interestant wat ik ooit heb gedaan maar het was iets wat je natuurlijk moet doen als je in Amerika bent. De foto's spreken vanzelf....

Morgen ochtend vertrek ik voor New York city voor het weekend........

  • 14 Juni 2007 - 22:59

    Rea En Arte:

    We hebben je nu aan de telefoon, maar schrijven wel even een reactie om Daan voor te zijn. Veel plezier de laatste dagen! Liefs, Rea en Arte

  • 16 Juni 2007 - 07:13

    Daan:

    Tweede plaats is ook mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 27688

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: