respond - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu respond - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

respond

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

23 Januari 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik geloof niet dat ik hoef rond te lopen met een zak meel haha. Kookwedstrijden zijn er geloof ik ook niet hier. De kook klas die ik heb is volgens mij voor speciale dingen die een iets extras moeten geven aan het gewone maal. Ik weet nog niet precies hoe het in elkaar zit maar ik heb er wel zin in en ik hoop dat het beter is dan American goverment want dat is toch wel het stomste vak wat er is. Ik weet jammer genoeg ook nog niet precies wat er van me word verwacht met film editing, script writing, Digital photographie en animation drawing maar het klinkt allemaal wel tof en ik zal er over 1 week allemaal achter komen waarneer het 1e semester eindigt. En Annemiek je weet toch wel dat ik altijd jouw kook kwaliteiten heb afgekeken vooral waarneer je piza ging maken...... Het winter sporten gaat zeker wel door hier want het is hier nu elke dag aan het sneeuwen. Jammer genoeg geen 2 hour schooldelay maarja kan niet alles hebben.

  • 25 Januari 2007 - 12:43

    Annemiek:

    Nou, gelukkig was ik gisteren in Koekange en konden Rea en Arte mij nog even herinneren aan de pizza's...
    Heb ik allemaal verdrongen...
    Maar het lijkt me een goed plan als wij in juli bij jou pizza komen eten, toch?
    Good Luck! Annemiek

  • 25 Januari 2007 - 13:13

    Xander:

    En hoe zijn de mensen in jouw omgeving politiek gezien georienteerd? Vonden ze de state of the union indrukwekkend of was er alleen maar boe geroep te horen?

    Bij mij loopt alles op rolletjes. Ik ben afgelopen weekend naar eurodisney geweest en over een week zit ik vijf dagen in Londen. Ja ik heb het maar zwaar.

  • 25 Januari 2007 - 18:59

    Zozo:

    helemaal naar eurodisney en dan nog maar effe naar londen ja ik geloof maar graag dat je het zwaar hebt. betreft the state of union: ik heb het thuis gekeken met een doorgewinterde fan van Bush dus er was niks slechts over hem te horen bij ons thuis. In school in de tegenstelling was het wat minder positief over bush. Als ik maar gewoon mijn negatieve mond houd over bush is er niks aan de hand.

  • 25 Januari 2007 - 20:36

    Jackie:

    Who's that girl next to you?
    En lijkt het maar zo of ben je wel iets steviger geworden.....?
    Nog gefeliciteerd met je zusje, dat is me ook een portret, zelfs MeiMei was af en toe onder de indruk en die kan er ook wat van.
    Groeten J,R en MM.

  • 26 Januari 2007 - 00:56

    Valentijn:

    Tsja, ik wil er niet te vaak over doorgaan, maar je hebt nog niets verteld over je valentine plannen, EN ik zie steeds meer foto's met diverse charmante dames. Dus, vertel!

  • 26 Januari 2007 - 00:57

    Valentijn:

    sorry, naam vergeten.

    Gegroet, Rene

    ('t is al laat hier.....)

  • 26 Januari 2007 - 00:59

    Doet U Er Maar één:

    Die mustang ziet er inderdaad goed uit! Heb je erin gereden?

  • 26 Januari 2007 - 21:53

    Valentine:

    nou om eerlijk te zijn ik geloof dat ze er hier echt helemaal niks aan doen en de dames zijn gewoon wat willekeurige vrouwen die op een of andere manier op de foto verschijnen maar voor de rest niks speciaals mee is want vriendinnen zijn hier uitgesloten jammer genoeg omdat.... ja ik weet eigelijk ook niet precies maar dat wilt me hostmom absoluut niet hebben. Dus.......

  • 29 Januari 2007 - 20:38

    Nanne:

    Beste Eloi,
    Je ziet er een stuk ouder uit dan vorig jaar,
    Nanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 27703

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: