a cold atmosphere over here........ - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu a cold atmosphere over here........ - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

a cold atmosphere over here........

Door: EEEEEEEEEEEEEEEEEloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

19 Januari 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nu is hier de tijd aangebroken dat iedereen ziek word. Het is koud en niemand heeft zin om naar school te gaan of uit bed te komen. het is koud en sneeuwt maar de sneeuw blijft niet liggen. Geen tennis geen footbal deze week helemaal niks. Hendrik ziek, Darlene ziek en ik gezellig naar school waar de helft niet komt opdagen.

Maar daar komt allemaal een eind aan want volgende week gaan we naar de sneeuw met de afs club van hempfield. En ook hopelijk ga ik schaatsen met wat vrienden ergens volgende week, of mischien zelfs dit weekend. Het einde van het eerste school semester is heel erg nabij. In het 2e semester kan ik eindelijk met mijn nieuwe vakken beginnen: film editing, digial photographie, script writing, specialty cooking, economy en animation drawing.

Darlene heeft een hele doos met A kwaliteit biefstukken gekregen. Een totaal van 26 stuks. Omdat Darlene (oftewel elke Amerikaan) niet een held is in het gebruiken van de kookplaat, maakt Eloi zo nu en dan een erg lekker medium/rood biefstukje voor iedereen. Eerlijk gezegd moet ie helemaal doorgebakken zijn voor Hendrik en Darlene maar mijn eigen smaakt echter uiterst goed.

Ik hoop dat ik het nog een poosje uit houd thuis zonder zelf ook ziek te worden. Wij hebben niet zulke harde windstoten hier. Ik las net in de Meppeler Courant dat er behoorlijk wat overlast is van storm en wind in nederland. Wij hebben de storm hier al gehad een poos geleden.

Ik hoop op leuke reacties en verhalen.

Groeten uit Amerika,

Eloi

  • 19 Januari 2007 - 16:02

    Arte:

    Hou vol...... Niet ziek worden, want anders mis de leuke dingen die opnoemde. De storm heeft in Nederland alleen al 8 levens gekost. Bij ons thuis ook enige schade aan dak en bomen. Is te overzien. Ja, ja, koken kun je wel begrijp ik. Laat ze maar lekker smullen. Niet onbelangrijk: veel plezier met je nieuwe vakken.
    Groet Arte

  • 19 Januari 2007 - 16:02

    Rea:

    Hoi Eloi,

    Natuurlijk was oma gisteren met de trein naar Rotterdam en kon door de storm niet naar huis. Bij ons zijn er wat takken afgewaaid en het afdakje waar je scooter onder stond. Groetjes en liefs, Rea

  • 19 Januari 2007 - 16:05

    Rea:

    Tsja Arte zit op zijn werk en ik thuis.

  • 20 Januari 2007 - 22:14

    De Sterkste...:

    Dus ik begrijp dat die hollander de sterkste van het stel is!
    De storm hier was best wel goed: veel file; vrachtwagens waaien om en de NS was er mee gestopt (maar dat doet de NS vrij snel...)
    Helaas geen sneeuw hier. Er wordt overwogen om het begrip elf-steden tocht definitief af te schaffen.

    Ben wel benieuwd naar "film editing, digial photographie, script writing". Wat kan je allemaal met dat soort vakken? Ga je Spielberg achterna?

    Gegroet, Rene

  • 21 Januari 2007 - 12:52

    Annemiek:

    Hoi Eloi,
    Wat een goede vakken zeg! Dat is beter dan de hele dag met een zak meel rondlopen en doen alsof het je baby is (zoals ik dat moest doen).
    Hoop dat het lukt om nog te gaan wintersporten. Je zit nu tenslotte 'vlakbij' de bergen...
    Ik wist trouwens niet dat je van die culinaire kwaliteiten hebt! Je mag dan als je terug bent zekr een keer voor ons komen koken! Zijn er ook kookwedstrijden op school of in de county? Die hadden wij in Texas dus wel en waren we van school uit verplicht mee te doen als je dat vak volgde.
    Veel sterkte met de kou!
    Groet van Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 27703

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: