Mooi uitzicht - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu Mooi uitzicht - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

Mooi uitzicht

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

09 Januari 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik zit hier in het computer lokaal door het raam naar de sneeuw te kijken. De eerste sneeuw!!!!! Dat betekent dat iedereen helemaal blij is omdat de pistes nu open gaan. het gaat hopelijk de hele dag sneeuwen zodat we van het weekend kunnen gaan snowboarden. Afgelopen weekend was erg leuk met de AFSers ik heb het hele weekend indoor Football gespeeld op keiharde stenen haha. Daardoor ben ik overal bont en blauw maar het was het zeker waard omdat mijn team elke wedstrijd heeft gewonnen met speciale dank aan Denemarken, Brazilie, Japan en Oostenrijk. Een totaal van 19 touchdowns, jaja en ook nog eens 6 turnovers, 9 interceptions en maar 1 interception tegen ons. Mischien ga ik komend weekend ook nog naar Ohio maar dat is niet helemaal zeker. jammergenoeg is de trip naar New York waarschijnlijk in Tennis kampioenschappen tijd en ga ik waarschijnlijk niet met AFS naar New York maar alleen met Hendrik en Darlene. Ik hoop dat ik een goede tijd tegemoet ga...

Groeten uit lokaal 115 Hempfield,

Eloi

  • 09 Januari 2007 - 15:33

    Arte:

    Hoezo eerste sneeuw? Hier is het maarliefst 14 graden. Groet Arte

  • 09 Januari 2007 - 15:35

    Arte:

    Ik hoop niet dat je met een gipsvlucht terug komt.

  • 09 Januari 2007 - 15:36

    Arte:

    Ja, ja, op en top sportman dus. Maakt niet uit welke sport.

  • 09 Januari 2007 - 15:36

    Arte:

    Tennisen is natuurlijk veel leuker dan New York.

  • 09 Januari 2007 - 15:37

    Arte:

    Nog heel veel plezier.

  • 09 Januari 2007 - 15:50

    Xander:

    Wat dacht je? laat ik na elke in mijn reactie plaatsen... :-)

    Nou helaas ga ik dit jaar waarschijnlijk niet skieen. Ik vind dat broeikaseffect helemaal niks. Maar vet dat je naar New York gaat. Wanneer? Misschien zie je mijn vriendin nog wel, die gaat van 30 april tot ongeveer 8 mei naar New York.

  • 09 Januari 2007 - 17:56

    Lucky's:

    jo LOI!
    ej man, wij gaan met ze achte op vakantie ouwe naar Blanes, als e nog mee wil moet je het snel zeggen
    we gaan 17 juli, twee weken spanje. Blanes, aaaait.
    het zou wel jammer zijn als er 1 lucky zou moeten missen,
    maarja ajuus later mazzel

    LUCKY'S

  • 09 Januari 2007 - 18:25

    Nanne:

    Beste Eloi,
    Ik heb het gelezen, het gaat je goed. Ik vind het prachtig voor je,ik wil je niet pushen, maar heb je wel zin om terug te komen?
    Nanne

  • 09 Januari 2007 - 19:35

    Eloi:

    Sorry Nanne ik weet niet wat jij hier nou zo geweldig vind maar ik vind nederland wel net zo leuk als het niet veel leuker is

  • 11 Januari 2007 - 18:59

    Speech:

    Iedereen de speech van Bush gehoord? 20 000 meer? Was hier gister avond allemaal live op tv. Maar hij zij wel dat alle verantwoordelijkheid bij hem ligt.

  • 12 Januari 2007 - 16:54

    Nanne:

    Sorry er is toch helemaal niks tegen de speech van onze goeroe bush, geintje. Jeeh Eloi, dat had ik nou niet gedacht, je klonk zo relaxed en goed bezig. Ik zit me af te vragen is het er saai ofzo, want ja kwetsbare jongeren zoals jou (geintje) mogen niet in de buurt van een grote stad wonen.
    Doei,
    Nanne

  • 12 Januari 2007 - 20:06

    Valentine:

    en hoe zit het nu met valentine? Vertel!
    :-)

    gegroet, Rene

  • 18 Januari 2007 - 00:16

    Koud!!!:

    het is koud hier. Het knmi waarschuwt voor van alles en nog wat!
    Heb je spannende verhalen over de USA? Over ijs, koudte, etc?!?

    gegroet, Rene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 27705

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: