het nieuwe jaar in - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu het nieuwe jaar in - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

het nieuwe jaar in

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

04 Januari 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Iedereen goede voornemens?
Ik wel in ieder geval wel en dat is het volhouden tot ergens eind Juni.
Dit weekend ga ik alweer naar het midjaar kamp met alle uitwisselings studenten uit west PA. Hier zullen ze ons alweer info geven over hoe we afscheid zullen nemen en wat er allemaal gepland staat voor de rest van het jaar. Darlene & Hendrik zijn al helemaal gewend aan hun klomp sloffen van Sinterklaas. Ik zie ze geen dag meer zonder. Alle kerst versieringen zijn allemaal helemaal verdwenen maar iedereen heeft nu al overal winterversieringen en ook al voor valentijnsdag. Het Hempfield tennis team gaat nu ook bijna van start met trainen, eindelijk!!!! Snowboarden zit er nog niet in want het is veel te warm en er valt helemaal geen sneeuw als het koud genoeg is. AFS is er nog niet helemaal over uit of we een trip naar New York of naar Washington DC gaan maken, ik hoop beide.

Vele groeten uit de States,

Eloi

• 04 Januari 2007 - 15:28

Arte:

Jammer dat er nog niet genoeg sneeuw ligt. Hopelijk lukt het nog om te snowboarden. Een goed alternatief is natuurlijk het skateboard. Hier zijn de temperaturen tot nu toe ook aan de hoge kant, nog geen winter dus.
    Goed te lezen dat het tennis gaat beginnen. Maak er een mooie competietie van.
    Groet Arte

• 04 Januari 2007 - 15:40

Eloi:

Oke!!!!

• 05 Januari 2007 - 11:21

Valentijn:

hoeveel kaartjes ga jij versturen? Hoeveel ga je er ontvangen.....

gegroet, Rene

• 05 Januari 2007 - 12:40

Lucky's:

jo eloi, de beste wensen van ons!, en heb je lekker zitte zuipeeh?
    vast wel
    joooooooooooooo

• 08 Januari 2007 - 15:06

BERICHT ACHTERLATEN:

mensen als je de site bezoekt is het heel belangerijk dat je een bericht achterlaat. het hoeft alleen maar groetjes of hallo te zijn dat kan me niet schelen als er maar IETS op staat. Dit bericht is belangerijk omdat er heel veel mensen zijn die op mijn site kijken en niets achterlaten

groetjes Eloi

• 08 Januari 2007 - 16:32