Kerst - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu Kerst - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

Kerst

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

25 December 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vrolijk kerstfeest allemaal!!!
Nou ik heb meegemaakt wat een kerst hier precies inhoud en dat is niet niks. Ik heb een hele zooi cadoo's gekregen en een heleboel eten naar binne gewerkt. Het was een erg leuke ervaring moet ik toe geven zelfs nadat ik bijna in slaap viel in de kerk en een brandende kaars liet vallen. Wat allemaal net niet is gebeurt. Ik hoop dat julie ook allemaal een vrolijk kerstfeest hebben en niet te weinig vuurwerk afsteken want je hebt een Punt als je het op vuurwerk hebt gemunt.

  • 26 December 2006 - 09:20

    Arte Rea:

    Het is hier nu 2e kerstdag. We hebben nu net warme broodjes achter de kiezen. Jeppe en Jikke vliegen achter elkaar aan. Mama, Jeppe en Oma zijn kerstnacht naar de kerkdienst van "de Hartenberg" geweest. Jeppe heeft daar samen met andere kinderen muziek gemaakt. Ook hebben de mensen in de kerk de jarigen toegezongen (incl. Jeppe). Ikea is open en ik (Arte) moet nu van Rea naar Ikea om een bed en een kast te kopen. Lekkerrrrrrrrrrr.........

    Jeppe heeft z'n eerste vuurwerk al "afgestoken", sterretjes van een meter hoog. Jackie, Richard en Mei Mei komen met oud en nieuw naar ons toe om de jaarwisseling te vieren, en..............

    Doe de groeten aan Hendrik en Darlene

    and happy new year

    Groeten Jikke, Jeppe, Rea en Arte

  • 26 December 2006 - 10:15

    Louise:

    hai eloi,

    fijne feestdagen!

    kus
    Louise

  • 02 Januari 2007 - 11:55

    Jackie:

    Hoi Eloi,

    De allerbeste wensen voor 2007 en dat je het laatste half jaar nog een te gekke tijd hebt in de States! Wij hebben een heerlijk weekend bij je ouders doorgebracht en Richard heeft samen met Arte 2 muren in de woonkamer gestuced (heel mooi geworden)
    Hun zijn samen met de kinderen ook nog naar het carbiet schieten geweest, Rea en ik naar een indoor speelhal.
    s'Avonds vuurwerk afgestoken, Jikke heeft erdoorheen geslapen, maar Jeppe en MeiMei hebben we uit bed gehaald.
    Wij hebben ons goed vermaakt, ik hoop dat jij ook een gezellig oudjaarsavond hebt gehad!

    Groetjes R,J en M.


  • 02 Januari 2007 - 19:04

    Happy New Year:

    Eloi

    Ik hoop dat julie allemaal mooi vuurwerk hebben gezien. Ik namelijk helemaal niet. Het was alleen maar aan het regenen en er was helemaal niks te doen in Pittsburgh.
    met het vuurwerk ging het ook al mis. Iedereen was aan het aftellen en bij 6 ging al het vuurwerk al de lucht in en het was allemaal hartstikke crapy vuurwerk. Maar voor de rest alles helemaal goed want ik ben (eindelijk) weer naar school Jeeeeeee.

  • 03 Januari 2007 - 12:04

    Xander:

    Hé Eloi,

    De beste wensen voor 2007.

    Ik wil je natuurlijk niet pesten, maar ik heb prachtig vuurwerk afgestoken en ook nog genoten vaan een aantal heerlijke alcoholische versnaperingen. Maar ja nu ben ik weer aan het werk, dus al met al ben ik waarschijnlijker jaloerser op jou, dat jij een jaar in de States zit.

    Hoe waren daar trouwens de reacties op het overlijden van James Brown en de executie van Saddam?

    Merk je dat dat daar erg leeft of is het al old news?

  • 03 Januari 2007 - 15:05

    Begravenis:

    Eloi

    Nou er is hier wel behoorlijk veel over te horen en zien maar dan nog het meest over president Ford die is overleden dat word nog het meest geleefd. Maar ook Sadam en James zijn in het nieuws. Gisteren was de tv de hele dag aan overal om de begravenis van Ford te bezichtigen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 27707

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: