Leuke foto's - Reisverslag uit School, Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu Leuke foto's - Reisverslag uit School, Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

Leuke foto's

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

04 Mei 2007 | Verenigde Staten, School

hier zijn nog wat interesante foto's die ik heb gemaakt met digital photografie. We moeten gewoon een beetje ermee lopen rotzooien en dan krijg je wel leuke resultaten.

• 04 Mei 2007 - 15:00

IK BEN HENK:

leuk man!

• 04 Mei 2007 - 15:10

Arte:

Mooi hoor. Je kan aan de foto's zien dat je het een leuk vak vindt. Ga zo door........

• 07 Mei 2007 - 09:10

Annemiek:

Hoi Eloi, hoorde van Rea dat je enkel snel herstelt en dat je weer redelijk aktief bent! ongelooflijk!
    Hoop dat je nu nog twee leuke laatste maanden kan hebben...
    Je foto's zijn super! Leuke effecten en mooie composities en lijnenspel, maar dat zal je van je docenten ook vast horen.
    Nog veel succes de laatste weken...hoop dat je nog een beetje kan sporten. En een leuke prom!