stukke beter - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu stukke beter - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

stukke beter

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

26 April 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het gaat al stukke beter met mijn enkel. ik ben vorige week begonnen met lopen en het gaat echt geweldig. De doktoren vertellen me dat ik ongelovelijk snel aan het genezen ben. Waarschijnlijk gaat het toch nog wel een maand of meer duren voordat ik het meer kan gaan belasten. Het tennis hier kan ik me wel op me buik schrijven en uiteraard is het belangerijker dat het allemaal gewoon goed heelt. Dit weekend ben ik naar Falling water geweest. Dat is een huis in Pennsylvania waar een waterfal doorheen loopt. Het is een zogezegd meesterwerk in de architektuur. Het was best wel interesant omdat het echt wel tof uit zien zo midden in de wildernissen. Binnekort ga ik voor mijn hele kook klas pannekoeken maken. Dat is natuurlijk wel erg tof want die ga ik dan maken met fruit en vanille ijs (jammie). Ik heb nu al geleerd hoe je benanenijs, worteltaart, salami broodjes, minni pizza's, banaan flambe, appeltaart en pompoentaart moet maken. En het leukste is natuurlijk dat je het allemaal zelf mag opeten. morgen ga ik mijn gereserveerde kaartjes voor spiderman 3 ophalen want die zijn al in de voorverkoop. Komt spiderman ook al in nederland? Ik ben gisteren naar een gala winkel geweest om mijn maten op te laten meten voor mijn tuxedo voor het prom. We gaan als een grote groep uitwisselings studenten waarschijnlijk allemaal in een limosine, ik kan me dat alleen gewoon niet voorstellen zonder champagne te drinken..... tja.

  • 26 April 2007 - 07:09

    Daan:

    Jezus christus, die poot van jou!, bleeeeh!

  • 26 April 2007 - 07:10

    Rea:

    Fijn dat het de goede kant op gaat met je enkel.
    Leuk uitstapje!
    Groetjes en liefs, Rea

  • 26 April 2007 - 07:20

    Arte:

    Goed hoor, dat het al een stuk beter gaat met je enkel. Ook goed te lezen dat ik de volgende gerechten (benanenijs, worteltaart, salami broodjes, minni pizza's, banaan flambe, appeltaart en pompoentaart) bij je kan bestellen. Nu al lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 28 April 2007 - 10:40

    Xander:

    Goed om te horen dat het al beter gaat. Ik moet helaas wel zeggen dat je voet er niet echt smakelijk uitziet, maar ja daar doe je niet zoveel aan.

    Veel sterkte ermee en hopelijk ben je er snel vanaf.

  • 29 April 2007 - 17:20

    Jacco:

    Ik hoop dat alles maar snel weer goed komt met je enkel groetjes en sterkte Jacco Laura en Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 27700

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: