vrolijke feestdagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu vrolijke feestdagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

vrolijke feestdagen

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

06 December 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

nou bij julie is de sint er al weer vandoor en gaat kerst nu echt wel komen. Dat merk je hier wel erg goed. Iedereen doet kerst inkopen, overal zie je kerstversieringen en er zijn eigelijk geen huizen zonder kerst verlichting hier. vanmiddag ga ik de boom optuigen en kerst lichtjes in de boom buiten doen. volgende donderdag is de christmas dance in hempfield highschool en ik ga er heen. Eerst ga je uit eten met je date en dan is er een soort van feest met iedereen in het pak. dan die zondag is de christmas dance van Greensburg highschool waar ik ook voor ben uitgenodigd. Wat ik wel jammer vind is dat je hier geen vuurwerk mag afsteken en het word geen champagne met nieuwjaar maar waarschijnlijk een Mountain Dew of een Coke.

Ik wens iedereen een Merry christmas and a happy new year.

Eloi

  • 06 December 2006 - 15:53

    De Lucky's:

    haha, saai heh zonder champagne, maarja.
    maar wie is je date dan Eloi, kan je een foto sturen? Dan keur ik haar wel en dan krijg ze wel/niet een lucky keurmerk, als je weet wat ik bedoel;) . Als je wil weten hoe het hier gaat met de vrouwen; met marvin gaat het super, hij staat op iets van 90 punten, zieke shit. Tubes zit te ouwehoere met iemadn met een vriend, jeroen heeft weer een kleutertje aan de haak geslagen, olivier is uitgekomen als homo......enhuh robert....ja grapje van olivier hoor!, maarja met robert gaat het zoals gewoonlijk, en tja ik heb een vriendin, geen zin meer in die loze lucky shit! :P

    maarja LOI hou me op de hoogte,
    check je later
    adios

  • 07 December 2006 - 12:34

    Jackie:

    Jij ook fijne feestdagen en een goed nieuwjaar gewenst! Wij vieren het in Koekange. Ik ben benieuwd of ze daar vuurwerk hebben? In ieder geval champagne, toch Rea?

    Liefs van ons allemaal!

  • 08 December 2006 - 07:27

    Rea:

    Natuurlijk laten we de champagne knallen!!!
    Wat is een Mountain Dew Eloi?

    Liefs, Rea

  • 08 December 2006 - 15:11

    Eloi:

    ja jammergenoeg hebben we dat niet in nederland het is een frisdrank net als cola maar dan ja uhm anders het is echt goed te drinken, tis geel. chemisch geel met het cafeine gehalte van een colaatje het is een pepsi product volgens mij. Mountain Dew.

  • 14 December 2006 - 18:17

    GEEN VUURWERK???:

    poeh, dat is toch wel een beetje erg.

    Gegroet, Rene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 27699

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: