Airforce and Whitecastle - Reisverslag uit Pennsylvania, Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu Airforce and Whitecastle - Reisverslag uit Pennsylvania, Verenigde Staten van Eloi Westerbaan - WaarBenJij.nu

Airforce and Whitecastle

Door: Eloi

Blijf op de hoogte en volg Eloi

26 Maart 2007 | Verenigde Staten, Pennsylvania

Vorig weekend zijn we naar de Wright patterson US airforce base in Ohio geweest. Het was best wel erg interesant. Er was daar een Imax theater waar ze een film vertoonden hoe het was om in een airjet te vliegen. er was daar ook een heel museum met de geschiedenis van het vliegen. Daarnaast hebben ik en Hendrik een tijdje geleden de Film Harold and Kumar go to Whitecastle gezien. We waren nogal geinspireerd door deze film en kregen het geweldige idee om daar ook maar heen te gaan. Voor diegene die geen idee hebben waar de film over gaat: Harold and Kumar zijn college studenten die graag naar Whitecastle willen gaan om de beste hamburgers te eten die er bestaan. Het kost ze ongeveer de hele nacht maar vinden het dan toch eindelijk en bestellen 40 hamburgers en 20 friet. Ik en hendrik bestelden samen 20 hamburgers en 4 friet en een 2 liter coke haha.

groetjes,

Eloi

  • 27 Maart 2007 - 07:40

    Arte:

    Volgens mij heb je weer een geweldige dag gehad. En ja........ van vlietuigjes kijken krijg je natuurlijk hééééééél veel honger.

  • 28 Maart 2007 - 12:18

    Annemiek:

    maar wat ik nu in het verhaal mis: waren die burgers nou echt zo lekker?

  • 28 Maart 2007 - 13:58

    Eloi:

    Ze waren zekerste weten geweldig.

  • 29 Maart 2007 - 21:47

    Rene:

    heb je echt, in 1 keer, 20 hamburgers en 4 friet en een 2 liter coke besteld? en opgegeten? met hoeveel personen?

  • 30 Maart 2007 - 01:05

    Eloi:

    dat is allemaal opgegeten door Hendrik en ik maar die hamburgers zijn niet verschrikkelijk groot. toch best een hele opgave. oja en 2 liter coke per persoon vergat ik daar bij toe te voegen. Dit was allemaal in 1 menu kan je voorstellen hoe erg hongerig je moet zijn als je het allemaal in je eentje eet. toch is het best een goede deal want alles samen kost maar liefs 14 euro's. een hele dag voedsel haha.

  • 30 Maart 2007 - 21:01

    Tessa:

    hee eloi!
    remember me?;) die knettergekke afser die ook in amerika zit? ik had afgelopen weekend een afs weekend en de begeleiders waren over ons vertrek aan het praten en dat we met de zelfde mensen terugvliegen als dat we heen gekomen zijn. en toen moest ik zomaar ineens aan jou denken! (nadat ik helemaal gedeprimeerd was dat we over 3 maanden alweer weggaan...)
    maar hoe is het? bevalt amerika je? ik zie dat je je goed hebt aangepast aan de eetgewoontes;) koude winter gehad? ikke iig wel, wel -30 graden celsius gehad!
    laat wat van je horen!:)
    kuzz tezz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pennsylvania

Mijn eerste reis

pffff

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

NY

14 Juni 2007

Cedar Point, Niagara Falls and Washington DC

03 Juni 2007

de laatste weken

31 Mei 2007

chef Eloi

16 Mei 2007

8 maanden van huis
Eloi

pffff

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 27706

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2006 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: